Укрaїнські eкспeрти пaливнoгo ринку спрoбувaли спрoгнoзувaти, які ціни нaйближчим чaсoм будуть нa пoпулярні види пaливa, пишe Aвтoтeмa.
Тaк, oдин із aнaлітиків ринку пaльнoгo вислoвив думку, щo oднією з головних причин подорожчання автомобільного палива є держрегулювання вартості пального. Ця ситуація більше схожа получай стислу пружину, если влада країни намагається утримувати ціни в певних рамках, але вони до сих пор одно прагнуть підвищення.
Сьогодні власть регулює граничну вартість палива, зокрема преміальним заправним мережам, а від цього відштовхуються й інші. Таким чином, створюється ефект загального подорожчання палива.
Також повідомляється, що ціноутворення пального в нашій країні залежить від кількох факторів, у тому числі від рівня інфляції. Багато підприємств закладають у свої витрати інфляційні ризики, що позначається бери вартості.
За словами експерта, сьогодні немає передумов зниження вартості палива. Подле цьому, хоч би які вагомі причини безграмотный з’явилися, по сей день одно цінники бери заправках залишаться такими ж разве зростатимуть.
Зараз Україна невыгодный здатна будь-яким чином вплинути держи ситуацію з пальним. Влада нашої країни сьогодні може лише в основному констатувати проблеми. Проте, вслед за словами експерта, справжні проблеми в Україні з паливом можуть початися у разі, якщо если здійснено заборону получай паливо з Білорусі.
Ще Водан фактор, який зазвичай спостерігається в нашій країні – неохоче зниження цін сверху паливо заправними мережами. Найчастіше цінники дуже швидко крутяться нагору, а опускати їх потім сейчас ніхто не поспішає. Добродетель до цього маловыгодный варто забувати насчет тиск з боку агресора, який не факт чи ослабне, а це означає, що получи нашому ринку можуть бути чергові потрясіння.
Зазначається також, що Україна неважный (=маловажный) має в своєму розпорядженні резервів палива, як, наприклад, це є в США. Якби в нашій країні були такі можливості, так завдяки цьому можна було б підтримувати внутрішній ринок пального.