Використання візитки у діловій сфері стало звичайною справою. У кожного відомого фахівця чи творчої особистості є свої візитні картки з базовою інформацією та необхідними контактами для зв’язку. Є декілька різновидів візиток, які відрізняються своїми функціями.
Картка, що представляє особу
Такі візитки не презентують людину, як майстра конкретної галузі або співробітника компанії. Особисті картки мають на меті залишити новим друзям або знайомим особисті контакти власника візитки. Замовити якісні візитки у Львові можна у друкарні «КопіБум». Тут допоможуть створити макет, порадять, який папір найкраще підійде для друку, запропонують видрукувати презентаційний зразок. Так замовник може побачити, як картка буде виглядати після друку.
Ділові візитка
Це один з найпоширеніших різновидів візитних карток. Головне завдання такої візитки – нагадати про послуги компанії потенційним партнерам або замовникам. Обмін діловими візитними картками є обов’язковим елементом конференцій, ярмарок та будь-яких зустрічей бізнес-формату. Картка повинна містити:
- прізвище та ім’я представника компанії;
- назву компанії, в якій працює співробітник;
- товарний знак або логотип (емблему);
- короткий перелік послуг (товарів), які пропонує виробник;
- контакти (адресу електронної пошти, факс, номера корпоративних мобільних телефонів).
Візитні картки, що презентують компанію
Від стандартних ділових карток ці відрізняються тим, що містять дані тільки про компанію (виробництво, агентство, клуб, студію). Базова функція таких візиток – рекламна. Їх часто роздають на презентаціях товарів, на відкритті нових філій. Інформація, що обов’язково має бути на візитці: назва компанії та сфера діяльності, контакти, перелік послуг, схема проїзду, адреса офіційного електронного сервісу.
Представницькі візитні картки
Найменш поширений різновид візиток, оскільки вони мають представляти особу, яка має багато соціально-ділових контактів. Це зірки шоу-бізнесу, письменники, ведучі, відомі спортсмени, режисери, актори, дизайнери та інші творчі особистості. На представницькій візитці часто друкують лише ім’я та прізвище особи. А контакти належать компанії (студії звукозапису, продюсерському центру, дизайнерській студії, акторському агентству тощо). Часто такими картками користуються політики, суспільні діячі, меценати.