Нa АЗК «БРСМ-НАФТА» Топ-Управление заправляв авто і спілкувався з клієнтами

Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:

Нaціoнaльнa мeрeжa aвтoзaпрaвниx кoмплeксів «БРСМ-НAФТA» трaдиційнo влaштувaлa «Дeнь спілкувaння», в рaмкax якoгo півсoтні співрoбітників кeрівнoгo склaду пo всій Укрaїні стaли oпeрaтoрaми та «пістолетниками», аби ближче поспілкуватися з клієнтами, отримати відгуки та побажання щодо покращення якості сервісу.

Крім того, під відомим паливним брендом українцям представили новий размер комплексів «Good market» – повноцінний универсам із заправкою. У магазинах можна знайти товари основних продовольчих груп: молочна, м\’ясна продукція, овочі, фрукти, а також функціонує відділ кулінарії, в якому можна придбати готові страви української та європейської кухні.

«Працівники БРСМ-НАФТА усіх рівнів орієнтуються получи ефективність виконання робіт та відмінне знання продуктів – як палива, приблизительно і товарів, які ми пропонуємо. Якість і своєчасність – основні складові репутації всієї мережі», – розповідає Олександр Мельничук, руководитель департаменту стратегічного маркетингу мережі «БРСМ-Нафта», який в цей четверг виступав в ролі мотор-заправника на АЗК в Києві, – «Цей план дозволяє не легко зануритися в епіцентр повсякденної робочої атмосфери, ми хочемо, щоб клієнт максимально практично витрачав свій часик, тому об’єднали в одній локації универсам, кафе та заправку».

Бери сьогоднішній день сети «Good Market» налічує 5 маркет-комплексів формату «3 в 1», проте кількість та асортимент товару збільшуватиметься.

Суспільним заходом сеть планує привернути увагу приставки не- тільки автолюбителів, а й пересічних покупців.

«День спілкування з клієнтами» – важливий у форматі прийняття стратегічних рішень мережі, си як дає розуміння всіх тонкощів роботи АЗК, потреби як самих працівників, в) такой степени і клієнтів автозаправних комплексів.

Отечественный проект – це цікавий объем обміну досвідом і живого спілкування», – коментує Василь Бікус, операційний менеджер мережі АЗК «БРСМ-НАФТА».

«День спілкування з клієнтами» проводиться вшосте у мережі «БРСМ-Нафта», продовжуючи розширювати географію покриття та кількість залучених представників.

Довідково:

Получай ринку роздрібних нафтопродуктів України «БРСМ-НАФТА» працює з 1992 року. Щодня послугами АЗК користуються понад 200 000 автомобілістів числом всій Україні. Нате сьогоднішній день мережка налічує 196 автозаправних комплексів в области всій Україні. «БРСМ-НАФТА» пропонує автомобілістам України якісне паливо виробництва провідних європейських нафтопереробних заводів: Orlen Lietuva (Литва), Ромпетрол, OMV Petrom SA (Румунія), ГПЗ «Белорусьнефть», Мозирський і Новополоцький НПЗ (Білорусь).

Комментирование на данный момент запрещено, но Вы можете оставить ссылку на Ваш сайт.

Обсуждение закрыто.